Wednesday, November 16, 2011

YouTube Punye Hal..

Assalamualikum..
Agak dah lama jugak aku tak masuk blog aku ni, asyik masuk blog orang je. Bukan pe, kalo masuk blog sendiri kena wat posting baru, dah ganggu masa aku nak wat keje. Kalo masuk blog orang sambil2 nunggu sistem aku loading bley gak aku jenguk2 jap posting diorang. Hehee..

Aku paling suka blog mamat ni, solihinzubir.com ngan blog kedua dia ni, szlihin.blogspot.com. Best aa citer2 die, banyak aku nak share ngan korang tapi aku nak share yg pasal topik ni dulu, YouTube Yg Misteri... Hehee. ni aku tukar tajuk je, jgn marah ek brader Solihin. Yg lain2 aku tak kesah sangat, yg ptg aku nk try tang download tu. Heheee...


***Saje aku tak tulih detail biar korang tengok sendiri kat link aku bagi tu. Credit utk brader Solihin Zubir.

No comments:

Post a Comment