Thursday, December 20, 2012

Hilang....

Tak de ape yg hilang pun. Saje tak tau nak bagi tajuk pe. Dah lama tak update blog ni, bukan lupa nak update, tapi memang lupa aku ada blog. Har har har.... apa punya manusia daaa... Tu lah dia, melayu mudah lupa. Sungguh, ni pun tangah cek emel gmail pas tu terus selongkar blog orang, baru perasan rupa2 nya aku ada blog sendiri. Ala, sebelum2 ni pun memang aku jarang pun jenguk2 sini. Sibuk laa..

Macam2 hal jadi dalam 7 bulan ni. Yg best, yag tak best, suka duka sumer ada la. Nak citer sume tapi otak cam tak bleh refresh lak sekarang ni.

Yang terbaru, aku gi kursus jauuuuhhhhh kat seberang. Jangan jeles kiter gi Sabah free wak.. Jabatan tanggung la tiket pergi balik tapi yg tak beh nye tido kat asrama la. Hmmm, ada kawan halimunan lak tu. Tu pun nasib baik tau masa dah sampai airport KK nak balik KL. Yang lagi sedihnye aku gi Pasar Philippine tak sopping2 pong.. Tak do duit la yang, beli ala kadar utk family dan opis mate terdekat je, untuk diri sendiri pun tak beli pape tau. Cian kiter kann...

Hmmm... Hal2 lain nanti aku citer len kali la, kalo tak bizi la. Almaklum la, aku ni kan dalam golongan kaum2 ibu yang bekerja, pagi sebok ngan keje, balik bizi ngan anak2 lak. Pas tu hujung2 minggu gi kelas lak (walaupun kelas cuma 2-3 minggu sekali tapi hujung ngan malam pas anak2 tido + my mr. mama gi keje je la aku ada masa nak wat assignment tu).

Wokeh, sambung balik keje. Jangan curi tulang, tak berkat rejeki ok..

No comments:

Post a Comment